Jak dokonam zakupu?
W celu zakupu szkolenia należy kliknąć przycisk „ZAMÓW”.
Po kliknięciu przycisku „ZAMÓW” wybrane szkolenie zostanie przeniesione do koszyka.
Dostęp do koszyka uzyskuje się po kliknięciu przycisku „PRZEJDŹ DO KASY” lub po kliknięciu w ikonkę koszyka znajdującą się w górnym pasku menu.
Po upewnieniu się, że w koszyku znajduje się właściwe szkolenie wypełnij formularz zamówienia znajdujący się pod informacją o kursie.
Wypełnij pola:
- „Adres e-mail” (na który otrzymasz Hasło dostępowe oraz Potwierdzenie zamówienia wraz z linkiem do platformy).
- „Imię”
- „Nazwisko”
- „Numer telefonu”
Następnie przejdź do sekcji „Dane do faktury”.
Jeśli chcesz podać pełne dane do faktury w polu „Zamawiam jako” wybierz „Firma/Organizacja”.
Wypełnij pola:
- „Nazwa firmy”
- „NIP”
- „Ulica wraz z numerem”
- „Kod pocztowy”
- „Miejscowość”
- „Kraj”
Jeśli zamawiasz jako osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w polu „Zamawiam jako” wybierz „Osoba fizyczna”.
Wypełnij pola:
- „Imię i nazwisko”
- „Ulica wraz z numerem”
- „Kod pocztowy”
- „Miejscowość”
- „Kraj”
Następnie zaakceptuj Checkboxy znajdujące się poniżej.
Kliknij przycisk „ZAMAWIAM I PŁACĘ”.
Po przeniesieniu na stronę płatności wybierz metodę i dokonaj płatności.